sunnuntai 3. maaliskuuta 2013
Hellouu!
Elikkäs mää oon Iida 17 vuotta asustelen Keski-pohjanmaalla perheeni kanssa. Mulla on kaksi rakasta wuffelia Nipsu ja Choco jotka tuo piristystä mun päiviin.
Rakastan matkustelua ja aurinkoa, kuntoilua, vaatteita ja kavereitten kans olemista :)
Mä opiskelen parturi-kampaajaksi, oon tosi innostunu hiuksien laitosta, kampauksien väännöstä ja muista ulkonäköhömpötyksistä. Kaikesta tämmösestä tuun kirjottelemaan.
Ihanaa ku sain vihdoin tän oman blogin aluilleen, saapas nähä mitä siitä tulee ;)
Nyt olis vietetty 10 päivän loma ja paluu kouluun, mitenköhän sitä pääsee aamulla ylös!?
-Iida
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti