sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Söndag :)

Tässä se on, mun elämäni ensimmäinen protskupatukka :) Oon niin monesti aatellu ostaa niitä, aina se on sitte jääny. Oonki ostanu vähän erillaisia patukoita sen sijaan :D Olin tosi positiivisesti yllättyny, että tämä oli ainaki hyvä patukka! Ku niistä on kuullu niin monellaisia mielipiteitä. Olis kyllä mahtavaa ku onnistuis korvaamaan näillä makeat herkut.
Kannatta olla tarkkana millasia patukkoja ostaa, ku osassa on yhtäpaljon sokeria mitä tavallisissa suklaapatukoissa. Luin aika monista patukoista läpi paljonko ne sisältää sokereita ja hiilareita, niin tosi monet sisälsi paljon niitä ja oli aika vaikeaa löytää semmosta vähähiilarista/sokerista patukkaa.
                                 Ostin myös 6-päkin pilttiä viemään mun herkkuhimoja pois :P

Pysyispä nyt tää terveys linja!! Tän viikonlopun oon syöny terveellisesti ja lenkkeilly, lukuun ottamatta perjantaita :D Tänään käytiin kattomassa mun siskon kans sen poikakaverin jääkiekkopeliä ja huomenna mennään Nipsun ja Chocon kans mun siskon luo yökylään :)

                                                                Nipsu toivottaa vaaleanpunaisia unia kaikille! <3

                                                                                                     -Iida




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti