lauantai 16. maaliskuuta 2013

Last Week

 Viime maanantaina meillä oli haudehoitopäivä koulussa, se hoito on semmonen et aluks rapsutellaan hiuspohjaa harjalla ja kammalla sitte pestään tukka ja laitetaan hiuksiin semmonen hoitava maski, se laitetaan vaikuttamaan semmoseen häyrymasiinaan sen jälkeen vielä hierotaan päätä ja niskaa, ihanan  rentouttavaa!!!


    Yks päivä tein koulussa tommosen kampauksen aiheena meillä oli et piti käyttää lisekettä siinä       kampauksessa ni laitoin sit lisää hiusta tonne nutturaan ja  vaaleaa raitaa tuohon lettiin luikertelemaan.                                                   



                                                                Kasvissosekeittoa nam,nam!

Olin mun siskon luona kolme päivää se oli kivaa vaihtelua! Tehtiin joka päivä kasvissosekoittoa ku me molemmat niin tykätään siitä. Tässä on vähän kuvia meidän soppakokeiluista :)





 Äiti ja iskä kävi Ruottissa Ikeassa ja jossain muissa kaupoissa, sillon ku olin mun siskolla. Ne toi mulle vähän tuliaisia  :)


                                                                                     :D


                                                oon ihan rakastunu noihin cup cake vuokiin, ne on niin söpöjä!!
     



                Perjantai iltana laitoin rentoa kiharaa tukkaan ja lähin mun kaverin kans ihmisten ilmoille!

                                                                                illan aikana eksyttiin sitte rillillekki :P

                                                                          Oli kiva, ku kerranki oli porukkaa liikenteessä :)
                                               
                                                                                                                -Iida




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti