tiistai 26. maaliskuuta 2013

Pääsiäinen lähestyy ja pääsiäispuput pomppaa piiloistaan ;)

Tänään koulussa aamulla aattelin syödä mun eväitä ja niitä laukusta kolutessani näin kindermunan :O aamun unenpöpperyksissäni en meinannu uskoa silmiäni ja mietin että miten tuo on mahollista että mun laukuun on tömmonen muna eksyny, mutta sitten päädyin siihen että no se on varmasti (äiti) Pääsiäispupu!




  Koulun jälkeen kävin vähän kaupoilla kiertelemässä. Kokkolaan on tullu nyt Cubus, jossa kävin nyt ekaa kertaa elämässäni :D Se oli tosi ihana liike mun mielestä,  siellä oli ihanan värikkäitä vaatteita. Harmi vaan ku mulla oli vähän kiire, mutta kyllä sieltä jotain löyty!



 Gina:sta löyty tämmönen armeijanvihreä pitsilöröpaita. Oon jo kauan halunnu ostaa jotain tämmöstä vihreää paitaa, nyt löyty :) tossa toisessa kuvasssa näkyy vähän paremmin tyo pitsikuvio.

                                         H&M:stä löyty perus mustat farkut  ja kassalta tarttu vielä mukaan tämmönen hiuskukkanen.




                                                                                                                   -Iida


4 kommenttia:

  1. Kiva tää sun blogi! Käyppäs kurkkaamassa blogiani, siellä on sulle tunnustus :-)

    VastaaPoista
  2. Kaikki puhuu tosta cubuksesta, määki haluun päästä näkemään :) Aivan ihana tää blogi :)

    VastaaPoista
  3. Kyl sää kohta pääsekki näkemään sen! ;) Kiitos! <3

    VastaaPoista